utorok 16. októbra 2012

Knižné naj (6)


Shani Petroffová - Počertená: Ockov anjelik

Obľúbená postava – tou je sám diabol alias Lou Cipher. Loua si snáď ani nešlo neobľúbiť. Je to sympaťák do morku kosti a nie nie je to akýmsi jeho pekelným čarom. I keď možno aj tak trochu hej. Lou sa v Angelinom živote objavil v deň jej 13tych narodenín celý jej život obráti naruby. Chce byť súčasťou jej života a nie jednoznačne nepovažuje za odpoveď. Vďaka nemu som si v tejto knižke užila kopec vtipných momentov. No kto by sa aj nesmial ak sa jeho tvár zjaví na volejbalovej lopte alebo ho uvidí ako sa zrazu hompáľa na vlasoch Angelinho idola. Niekomu príde asi predstava pána pekla ako otca začiatočníka ochotného zniesť pre svoje dieťa modré z neba dosť podivná no ja som si jeho snaženie neskutočne užívala.
Postava, ktorú by som poslala do horúcich pekiel – je to nezvyčajné ale nie je ani jedna postava, ktorú by som počas knihy preklínala a dúfala, že sa niekam vyparí. Bolo to pre mňa fakt prekvapenie ale milé pretože ma nik v knihe nerušil a tak som si ju mohla v pokoji vychutnať.
Totálny ROFL moment – nebudem ich tu menovať všetky, pretože tých bolo fakt dosť a nemusím hovoriť, že v kope z nich hral svoju rolu aj pán pekiel. No jednoznačne naj momentom bolo pre mňa záver knihy a konkrétne školské divadelné predstavenie, ktoré sa vďaka Angel a jej pokusom zvládnuť svoje zdedené schopnosti zmenilo na jedno totálne kocúrkovo na ktorom som sa smiala od začiatku do konca. Táto scéna bola jednoducho na nezaplatenie a po pravde byť Louom tak sa niekde v kúte šúlam od smiechu na tom čo to moje dietko stvára. :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.