nedeľa 11. decembra 2011

Vianočná reťazovka (3)



Je tu tretia adventná nedeľa a s ňou aj tretia časť Vianočnej reťazovky. :)

11. Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná kniha?
Na názov si nespomeniem ale bola to knižka, z ktorej nám zvykla čítať mama počas adventu bol to akýsi adventný kalendár no namiesto sladkostí bol na každý deň príbeh. :)

12. Aké je tvoje najobľúbenejšie jedlo?
Najobľúbenejšia je jednoznačne kapustnica, ktorú robí moja mama na tú sa celá rodina tešíme celý rok.  

13. Čo znamenajú pre teba Vianoce?
Vianoce? Pokoj. Chvíle strávené v kruhu rodiny. A vlastne asi všetko na čo počas uponáhľaného roka zabúdame. :) 

14. Dostal/a si niekedy darček, ktorý sa ti nepáčil?
Chvíľu som musela pouvažovať ale áno bol to sveter, ktorý som dostala jedny Vianoce veľmi ma nenadchol ale potom sa mi zapáčil aj keď mi ho neskôr znárodnila mama :D

15. Čo si predstavuješ pod duchom Vianoc?
Pod duchom Vianoc si po pravde neviem predstaviť nič. Čo to je duch Vianoc? :D Vážne neviem. :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.