nedeľa 4. decembra 2011

Vianočná reťazovka (2)



6. Patrí podľa teba sneh k Vianociam, alebo Vianoce sú Vianocami aj bez neho?
Sneh k zimnej a teda aj Vianočnej atmosfére u mňa jednoznačne patrí aj keď v poslednej dobe ho teda skutočne veľmi nevidieť. Niet nad zasnežené Vianoce. Každý rok dúfam a verím, že keď už nebude snežiť cez celé sviatky tak aspoň na Štedrý večer, keď pozriem z okna uvidím vo vzduchu poletovať snehové vločky.

7. Zvyknete na Vianoce variť tradičné jedlá?
Áno :P

8. Aké darčeky najradšej dávaš?
Keďže najradšej dostávam darčeky ktoré sú od srdca tak rovnaké dary aj sama rada dávam. Myslím, že dar, ktorý vyrobíte s láskou je tým najkrajším a isto sa mu nevyrovná dar, ktorý kúpite v obchode pretože v dare, ktorý sami vyrobíte necháte aj kus seba. :) 

9. Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná rozprávka?
Neviem ale rozprávky ako Mrázik alebo Tri oriešky pre Popolušku už ma na Vianoce vôbec nenadchýnajú. No mojou obľúbenou je určite rozprávka Perinbaba od Juraja Jakubiska. :)


10. Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná skladba?
Od mala si neviem predstaviť Vianoce bez kolied, ktoré sme si zvykli púšťať na magnetofóne no kazeta sa nám za tie roky zapatrošila a magnetofón už tiež nepoužívame no čo náhoda nechcela v našom mestskom rozhlase tradične počas obdobia Vianoc púšťajú vždy večer koledy a presne tie verzie, ktoré som si ako malá tak obľúbila bez nich si teda skutočne Vianoce neviem predstaviť.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.