nedeľa 18. decembra 2011

Vianočná reťazovka (4)



16. Dávaš a dostávaš na Vianoce darčeky?
Po pravde si neviem predstaviť Vianoce bez toho aby som niekomu nedala aj keď malú drobnosť takže hej dávam darčeky a keďže si doma darčeky aj stále dávame tak aj nejaké dostávam. 

17. Určite ste si všimli, že Vianočná horúčka je už v plnom prúde, skoro od začiatku novembra. Kupuješ darčeky v predstihu alebo tesne pred Vianocami?
No ja niesom zástanca nakupovania darčekov na poslednú chvíľu takže určite neutekám deň pred 24. decembrom dačo zháňať radšej si pekne v predstihu premyslím čo chcem darovať a postupne zháňam a majstrujem. :)  

18. Ako vyzerá váš vianočný stromček? Máte ho ladený jednofarebne alebo taký mix?
Už zopár rokov máme stromček ladený do zlatej a červenej k čomu pridávame slamené ozdoby. Keď som bola malá mali sme stromček ala výbuch farieb ale upustili sme od toho.  (našťastie :D )

19. Aký darček nemôže pod stromčekom chýbať? /kniha sa neráta :P /
Jednoznačne darček pre moju mamu. :) Aj keby nik nič nemá pre ňu vždy dačo kúpime pretože si za to všetko čo pre nás počas roka robí zaslúži aspoň nejakú tú drobnosť. :)

20. Aký najvtipnejší darček ste dostali?
Najvtipnejší? Nemám ani potuchy či som niečo také vôbec dostala ak aj hej tak si na to neviem v tejto chvíli spomenúť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.