nedeľa 23. decembra 2012

Knižná výzva na rok 2013 u Ells


Rok 2012 sa nám čoskoro končí a s ním aj knižné výzvy, do ktorých sa dalo počas neho zapojiť. A prečo sa  v ten ďalší do nejakej znovu nezapojiť? Ells si pre nás jednu knižnú výzvu pripravila a tak som sa rozhodla, že sa do nej zapojím i ja. 
Úlohou je vybrať si počet kníh, ktoré by ste chceli za rok 2013 prečítať. Môže ich byť 10 až 120. Ak ste si vybrali aký počet kníh chcete prečítať stačí si vybrať príslušnú ikonku a tú uverejniť na svojom blogu. 
Ja som sa rozhodla, že si pre nasledujúci rok dám predsavzatie prečítať 50 kníh pre niekoho je to možno málo no pre mňa je to tak akurát a dúfam, že sa mi ich podarí aj prečítať. 


Ak by ste sa chceli taktiež zapojiť stačí sa zastaviť u Ells na blogu a zistit si o výzve čosi viac. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.