streda 31. júla 2013

Prázdninová súťaž 2. časť


Víťazku prvej časti prázdninovej súťaže poznáme takže hor sa na časť druhú. :)

Pravidlá:
  • súťaže sa môže zúčastniť ktokoľvek zo Slovenska a Česi s doručovacou adresou na Slovensku
  • zúčastniť sa môžu blogery ale aj neblogery, nieje potrebné nasledovať tento blog (samozrejme kto chce môže tak urobiť :))
  • druhá časť potrvá od 31.7 do 31.8. 
  • žiadne extra vstupy nebudú :)
  • výherca bude jeden
  • výhercu vyžrebujem pomocou random.org 1.9. 
  • ak sa chcete zapojiť vyplnte SÚŤAŽNÝ FORMULÁR
O čo sa bude súťažiť:
Kniha, o ktorú sa v tejto časti hrá som vám neprezradila na začiatku prázdnin pretože som sa rozhodla, že vám dám na výber spomedzi niekoľkých kníh slovenských autorov. Na FB stránke blogu ste mohli svojim lajkom hlasovať za tú, ktorú by ste chceli v tejto časti ako cenu. A vybrali ste si knihu Ochrankyňa od Naty Sabovej. :)


Držím palce! :)

4 komentáre:

  1. Prajem všetkým veľa šťastia :)
    Túto knihu musí mať každý, pretože je úžasná. Je to moja najobľúbenejšia kniha, ktorú mám a pýšim sa ňou ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oo, super súťaž, určite sa zapojím :)
    tú knihu som čítala, škoda že autorka je zo Slovenska, vo svete by táto kniha podľa mňa mohla mať o veľa väčší úspech

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Do súťaže sa zapojím , určite si nemôžem nechať ujsť takú krásnu výhru :) :3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.