streda 31. júla 2013

Dovidenia blogspot

Tak dnes tu mám pre vás väčší menší oznam. :) Po dlhšom uvažovaní som sa rozhodla dať blogspotu zbohom. Často sa mi stávalo, že ma neposlúchal a nefungoval tak ako by mal alebo tak ako som chcela. Tak som sa napokon rozhodla presunúť svoj blog na vlastnú doménu. Od dnešného dňa ma nájdete na tejto adrese:

www.mimin-svetknih.delicate-flower.com

Týmto by som sa rada poďakovala dvom osobám, ktoré mi s presunom blogu veľmi pomohli. Takže moja vďaka patrí Syki z Knižního doupěte a Sue zo Secret world of deep soul. :) 

Dúfam, že mi zostanete verní a budete navštevovať blog aj po jeho presunutí. :)


7 komentárov:

  1. Fíha, už u Sue som ostala prekvapená a pozerám, že prekvapenia nekončia.:D Tak teda, gratulujem k presunu, idem si pozrieť web.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemáš zač, budu ti držet palce, ať se ti na nové doméně dobře vede!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľa šťastia :)
    Idem si ťa prepísať. Ale najprv to musím predýchať, lebo to bolo nečakané :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.