utorok 18. júna 2013

Knižné prírastky (14)


Síce sa ešte mesiac jún neskončil podelím sa o svoje prírastky pretože mi je tak dajako jasné, že tento  mesiac mi už nič nepribudne. Tak teda tu je niekoľko kníh, ktoré mi predsa len pribudli. 


Prvou knihou je kniha, ktorú som si jednoducho musela kúpiť. Prečítať si ju chcem už pekne dlho a keďže som prepásla šancu kúpiť si ju u nás na  Burze kníh za nejakých zanedbateľných pár centov (marí sa mi, že 20) nemohla som si ju nechať ujsť, keď som ju našla v kníhkupectve v zľave za 2 eurá. A tou knihou je Frankenstein od Mary W. Shelley. Ďalej sú tu tri knihy, ktoré som dostala. Prvé dve od samotných autoriek, ktorým sa chcem za ne opäť pekne poďakovať. Prvá je kniha Ja ti to vrátim od Vity Jamborovej. Na knihy tejto autorky sa vždy neskutočne teším. Mám prečítané temer všetky (chýb mi už len jedna, do ktorej sa plánujem pustiť v najbližšej dobe). Ďalej tu mám knihu Čo môžu muži, môžem aj ja od Silvie Antalíkovej, ktorú som dostala od autorky na recenziu. Knihu som už samozrejme prečíta a na to, že to bola autorkina prvotina to bolo skutočne vydarené. :) A posledná kniha, ktorú som tento mesiac dostala je kniha Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol od Jonasa Jonassona. Knihu som dostala od Sue a i keď ona sama nebola extra nadšená som na knihu zvedavá už len z dôvodu či sa zhodneme alebo sa mne kniha zapáči. 


Tento mesiac som dostala ešte jednu knihu no i napriek tomu mi nepatrí. Ako to? No kniha je určená pre vás, ktorí navštevujete môj blog pretože bude ňou v najbližšej súťaži. Ide o knihu Láska na dvoch kolesách od slovenskej autorky Enje Rúčkovej, ktorá sama knihu do súťaže venovala. Veľmi pekne jej za to ďakujem. :)


Tento mesiac sa mi podarilo aj čo to vyhrať. Na stránke autorky Lindy Poitevin, sa mi pošťastilo vyhrať elektronickú knihu Gwynneth Ever After a to, že som ju vyhrala ma veľmi prekvapilo vzhľadom na to koľko ľudí malo o ňu záujem a výhercovia boli len traja. Vyhrala som ešte niečo a to ešte pred mesiacom na blogu Books In Ashes no výhra sa nedostavila a neviem, či mám po nej vyhlásiť pátranie ale tak stáva sa. :) 

Takže to je z tohto mesiaca i keď predčasne odo mňa všetko. O mesiac sa snáď prihlásim s prírastami znova. :) 

6 komentárov:

  1. Krásne kúsky! :) Starčeka a Lásku na dvoch kolesách by som si chcela prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :) no možno sa usmeje šťastie a Lásku na dvoch kolesách vyhráš. :) heh Starčeka som si už rozčítala teda pár strán - celá ja vždy si rozčítaných aspoň 5 kníh :D

      Odstrániť
    2. A ako sa ti zatiaľ javí ten starček?
      Dobrá kniha?

      Odstrániť
    3. no som len na začiatku takže sa to neviem až tak posúdiť ale z tých pár strán to vyzerá zaujímavo :)

      Odstrániť

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.