sobota 8. decembra 2012

On my wishlist (23)


V tomto meme ,ktoré usporadúva Book Chick City. Vašou úlohou je priblížiť knihu prípadne knihy, ktoré by ste si chceli kúpiť.

Danielle Trussoni - Angelopolis


Tak na správy o vydaní tejto knihy čakám odkedy som dočítala Angelológiu a ostala s otvorenými ústami čumieť, či ten koniec knihy autorka myslí vážne. No vtedy som si myslela, že Angelológia nieje prvou časťou série ale iba samostatnou knihou avšak, keď som vypátrala, že je to séria nevedela som sa dočkať tejto knihy, o ktorej som nedávno našla pre moju osobu veľmi potešujúce správy. Vydajú ju už na budúci rok v marci! Teraz len dúfať, že bude niekedy aj preložená.


6 komentárov:

  1. tá obálka je skvostná :) len keby sa dostanem k prvemu dielu :) mi tu tak pekne zapadá prachom :D trebalo by ho oprášit :)

    och a tá kombinácia farieb :) krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pekne opras a zober do ruk a citaj :D
      zeee mna uplne dostala ta obalka :) uz prva bola skvela ale tato sa mi asi paci o kustik viac :)

      Odstrániť
    2. súhlasím :)no tak keby nemám teraz rozčítaných tolko kníh aj by som ju do ruky vzala :D

      Odstrániť
  2. Ja som sa pokúsala prečítať Angelológiu a ďakujem pekne, viac už od nej nič čítať nebudem. Absolútne ma to nezaujalo. Napriek tomu sa mi veľmi páči tá obálka. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obálka je super.:) Angelológiu som čítala, ale už si ju veľmi nepamätám (len podobný dojme z konca) a nechytila ma natoľko, aby som čítala pokračovanie... No zaujímavá správa.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.