streda 25. júla 2012

Knižné prírastky (3)


Tak je tu takmer koniec mesiaca a keďže mi už nepribudnú žiadne knižky respektíve nemám cestu okolo kníhkupectva (radšej :D ) tak som sa rozhodla zhrnúť a podeliť sa o knihy ktoré si tento mesiac našli cestu do mojej malej a už teraz preplnenej knižnice. :D

Zasa raz sme sa so Sue vybrali do kníhkupectva Knihy pre každého v TT (kde majú zľavy priam astronomické, takže vám ho odporúčam navštívíť nenachádza sa iba v TT ;))a zasa som  neobišla bez nejakých tých kníh samozrejme. Vždy som si chcela prečítať nejakú knihu od Stephena Kinga samozrejme to boli skôr tie známejšie ako Prekliatie Salemu alebo Cintorín domácich zvierat avšak keď som tam narazila na knihu Pod kupolou v zľave 70% čo je z pôvodnej ceny teda dosť nezaváhala som ani na sekundu a už som si ju niesla na rukách. A keďže som si aj tento mesiac odložila nejaké euráče na knihy  a stránka internetového kníhkupectva Literama ma zlákala na nákup (tie zľavy!) objednala som si u nich dve knižky Les kostíPobrežie hrôzy od Carrie Ryan. Síce mám už obe prečítané a čakám na tretiu  knihu chcela som tieto dve proste mať doma. No zombíci nikdy neboli na rebríčku obľúbenosti u mňa táto kniha to zmenila a v pohode čumím na zombie seriál ale to je o inom. :D
Tento týždeň som mala aj meniny tak som si vo vyššie spomínanom kníhkupectve vybrala ďalšiu knihu, ktorú mi zasponzorovala ako darček mama, tou knihou je Kniha mien od Jill Gregoryovej a Karen Tintoriovej. Túto som si už dávnejšie všimla na stránke Martinusu a zaujala ma takže keď som ju našla hneď som ju vzala. A dostala som ešte dve knižky od Sue, ktorej za ne veľmi ďakujem. ;) Sú to Žihadlá a Nákaza, prvé dve časti Upírskej trilógie od Guillerma Del Tora a Chucka Hogana. Fakt som  na ne zvedavá, už keď vyšli chcela som si ich prečítať no nikdy mi to dajako nevyšlo aby som si ich zadovážila.
Keď sa šťastie unaví sadne si aj na vola tak dajako sa to myslím vraví no a že sa to šťastie asi fakt unavilo pretože ja teda nezvyknem vyhrávať v súťažiach teda pravdu povediac skôr v ničom no ale tento mesiac sa podarilo. Neskutočne ma potešilo, keď som zistila, že som na FB stránke SlovartBooklab vyhrala celú sériu Mesto Ember od Jeanne DuPrauovej. Pozrela som si aj film a fakt to vyzeralo dobre. Knižky sú už úspešne doma tak sa do nich môžem pekne pustiť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.