pondelok 20. februára 2012

The favorite one (2)


Toto meme usporadúva Sue.

 -vezmete si knihu, ktorú práve čítate
 - aj ked ju nebudete mať dočítanú v meme napíšete, ktorú postavu ste si zatiaľ obľúbili a prečo.

Autor: Arthur Golden
Názov: Pamäti gejše
Postava: Mameha
Prečo?:  Tak mala som dosť problém si vybrať iba jednu no ale nakoniec som sa rozhodla práve pre Mamehu. Po pravde obľúbila som si ju už vo filme ktorý som videla o niečo skôr ako som siahla po tejto knižke. Zaujala ma pretože bola asi prvou osobou čo sa Čijo či neskôr Sajuri snažila pomôcť. Pomôcť stať sa gejšou, úspešnou gejšou a tak sa vykúpiť u pani okije kde bývala. Osobne som si veľmi obľúbila pasáže, kde sa Mameha objavila, veľmi sa mi páčili jej myšlienky ajkeď som si niekedy nebola tak úplne istá či jej ide iba o to aby Sajuri pomohla no každopádne si ma získala. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.