štvrtok 4. apríla 2013

Knižné prírastky (11)



Marec je už tradične mesiacom knihy no pre mňa nie je zvláštny len týmto ale i tým, že je to mesiac kedy oslavujem narodeniny, čiže to pre mňa znamená aj nejaký ten darček a keďže moje okolie vie, že zbožňujem knihy tak je to väčšinou ten knižný. Takže poďme na to, čo pribudlo v mojej knižnici v tento knihomolský mesiac.


Celkovo som dostala 11 kníh a za všetky samozrejme veľmi pekne ďakujem. :) Prvú štvoricu otvára kniha Rosemary má děťátko od Ira Levina. Keďže som videla rovnomenný film bola som zvedavá aj na knihu tak uvidím, kedy sa do nej pustím. Ďalšia je Agrippina rímska cisárovná od Pedra Gálveza, kniha ma zaujala anotáciou a chcela som si ju prečítať teraz, keď ju mám v zbierke si na ňu už len musím urobiť čas. Zradná vášeň je kniha slovenského autora Mareka Zákopčana, od ktorého mám prečítaných Nevinných zmätkárov (2x). Viem, že táto kniha bude asi z iného súdka no i tak som na ňu veľmi zvedavá.  A poslednou knihou prvej štvorky je Záhrobná kniha od Neila Gaimana. Priznám sa, že od tohto autora som ešte nič nečítala teda ak samozrejme nerátam jeho spoluprácu s Terry Pratchettom v knihe Dobrá znamení. 


A pokračujeme ďalšou štvoricou kníh, ktorú otvára kniha Len počúvaj! od Sarah Dessenovej. Túto knihu už mám aj prečítanú a veľmi sa mi páčila. Nevedela som čo od  nej čakať a napokon som bola skutočne nadšená. Potom je tu kniha Jaye Fordovej pod názvom Za hranicou strachu. Táto ma zaujala pri návšteve kníhkupectva a povedala som si, že si ju musím splašiť tak som rada, že som sa k nej dostala. Predposlednou knihou druhej štvorice kníh je Zasvätená od Cynthie Handovej priznám sa, že som sa k čítaniu knihy ešte nedostala ale hodlám to napraviť. A štvoricu uzatvára kniha Nebeské oči od Davida Almonda. Od autora mám prečítanú knihu Skellig tá sa mi páčila a tak si veľmi rada od autora prečítam aj dačo ďalšie. 


Tak a prepracovali sme sa k poslednej trojici kníh, ktoré ku mne tento mesiac zablúdili. Prvou je kniha Ahoj z neba od Laurie Frankelovej a ďalšie dve sú knihy od slovenskej autorky Kristíny Mišovišovej a to knihy Len láska pozná odpoveď a Vráť mi moje sny. Knihu Vráť mi moje sny som si chcela dávnejšie prečítať asi odkedy som sa o nej dozvedela no nakoniec mám knihy od tejto autorky dve takže môžem veselo čítať. 


Posledné vecičky nie sú ani tak veľmi knihy no svojím spôsobom s knihami súvisia tak som sa rozhodla, že ich spomeniem tiež. Takže ako prvú tu mám šálku, ktorá má na sebe jednoducho geniálny text. Dostala som ju od Sue na narodeniny a veľmi pekne jej za ňu ďakujem. Ako posledné tu mám záložky teda vlastne peknú kôpku záložiek veď predsa tých nie je nikdy dosť. :) Tak toľko k mesiacu kníh, snáď na konci apríla sa s vami opäť budem môcť o niečo podeliť. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.