sobota 13. apríla 2013

100 followers/birthday giveaway


Nedávno skončila marcová súťaž no ja som v minulom mesiaci mala ešte  jednu príležitosť na oslavu a to moje narodeniny ale rozhodla som sa, že si počkám na ešte jednu skvelú príležitosť a to okrúhlych 100 nasledovateľov blogu. Do dnešného dňa je ich už aj viac ako 100, čo ma neskutočne teší. Fakt vďaka ľudkovia. A tak prečo každému jednému nepoďakovať súťažou no nie? :) Tak poďme sa teda pozrieť o čom vlastne súťaž bude. :)

Troška pravidiel:
  • súťaže sa môže zúčastniť ktokoľvek zo Slovenska a Česi s doručovacou adresou na Slovensku
  • zúčastniť sa môžu blogery ale aj neblogery, nieje potrebné nasledovať tento blog (ak tak niekto urobí isto z neho neodhryznem :) )
  • súťaž potrvá od 13.4. do 13.5.
  • extra vstupy sa nekonajú ;)
  • výhercovia budú TRAJA
  • výhercov vyžrebujem pomocou random.org a zverejním ich 14.5. 
  • ak sa chcete zapojiť vyplnte SÚŤAŽNÝ FORMULÁR
O čo sa bude súťažiť:
  1. cena - podpísaná kniha Žuvačkový kráľ od Enje Rúčkovej (knihu venovala autorka)
  2. cena - záložky a iné knižné drobnosti
  3. cena - záložky a iné knižné drobnosti


Všetkým súťažiacim držím palce! :)

1 komentár:

  1. Krásne ceny :)
    Ak chceš, kľudne sa zapoj do mojej súťaže na blogu → http://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.