utorok 29. januára 2013

Knižné prírastky (9)


Január je pomaly za nami a to znamená čo? No predsa zhrnutie toho, čo sa mi za posledné 4 týždne nazhromaždilo v knižnici. I keď neboli tento mesiac Vianoce kníh sa opäť nazbieralo pomerne dosť.  Celkovo 13, čo je veru pekné číslo. Tak poďme k nim. :)


Konečne som sa dostala k ďalšej knihe od Stephena Kinga, ktorého tvorbu som si veľmi chcela prečítať. Do knihy Řbitov zvířátek som sa samozrejme pustila a mám ju práve rozčítanú. A je skvelá, autor teda vie ako knihy tohto typu písať. Veruže hej. Ďalej tu mám knihu Večná noc od Chucka Hogana a Guillerma del Tora. Je záverečným dielom Upírskej trilógie, ktorej prvé diely už mám samozrejme prečítané a patria medzi moje najobľúbenejšie knihy celkovo. Upíri v podaní týchto dvoch autorov skutočne budia hrôzu, nie sú  žiadnymi romantickými hrdinami. A to sa mi páči. :P Aj tento krát mi pribudla nejedna slovenská kniha. Prekliata láska, najnovšia kniha od Jany Pronskej ma zaujala už na knižnom veľtrhu z rozprávania samotnej autorky. Veľmi sa teším, kedy sa pustím do jej čítania. Prvú štvoricu uzatvára útla ale poriadne uletená knižka Tweetni mi! od Sarry Manningovej. Túto som už stihla aj zlupnúť a musím povedať, že bola skvelá. Rozhodne ju odporúčam si prečítať. :)


Ďalšiu štvorku otvára kniha Dcéra snehu od Eowyn Iveyovej. Na knihu som si brúsila zúbky už od Bibliotéky, anotácia znela zaujímavo tak som si povedala, že si to určite musím prečítať. Tak sa mi to hádam podarí čím skôr. Nebo nie je výmysel od Todd Burpoa a Lynn Vincentovej je ďalším prírastkom v mojej knižnici. Tento príbeh ma dávnejšie zaujal na stránke kníhkupectva Martinus. Neskôr mi ho odporúčala aj krstná, ktorá má túto knižku doma. A tak sa nakoniec kniha ocitla aj u mňa doma a čaká kedy sa do nej pustím. Sériu, z ktorej kniha Jednou nohou v hrobě od Jeaniene Frost snáď ani netreba predstavovať. Väčšina z vás ju isto pozná. Ja som sa pokračovania prvej knihy  nevedela dočkať. Áno aj túto knihu som už prečítala. Jednoducho som jej nevedela odolať, keď po mne pokukovala z knižnice. :D Túto štvoricu pre zmenu uzatvára kniha z domova a to Zuzanina skrytá tvár od Naty Sabovej, ktorú som dostala a čo ma prekvapilo neskutočne na tejto knihe je fakt, že je aj s podpisom autorky (priamo z kníhkupectva - a nie nebola dajako špeciálne mimo kníh bez podpisov). :D 


Poslednú štvorčlennú skupinku kníh  otvárajú Čarodějky z East Endu od Melissy De La Cruz. Od tejto autorky mám rozčítanú Blue Bloods sériu, ktorá patrí k mojim naj sériám s upírmi (keby len to) a preto som bola veľmi zvedavá aj na niečo ďalšie od nej. Uvidíme aká táto knižka bude. Priznám sa kníh typu Zázrak od Rhondy Byrne nemám načítaných veľa, dá sa povedať, že úplné minimum ale skutočne som bola zvedavá, čo je táto knižočka zač. Po pár prečítaných recenziách ma celkom zaujala. :) Ďalšia kingovka, tento krát Prokletí Salemu. Túto musím čím skôr vziať do rúk a čítať veď je toľko kníh Stephena Kinga, ktoré čakajú na prečítanie. :D Príbeh čarodejnice od Deborah Harknessovej som mala pred časom rozčítaný no odložila som ho a vrátila s tým, že hádam sa k tomu niekedy znova dostanem. Keďže ju teraz mám v knižnici bude ma isto lákať, aby som ju konečne dočítala. 


Poslednou knihou tohto mesiaca je (na záver opäť dačo slovenské :P) Zaslepená od Dominiky Chromčákovej, ktorú som si zadovážila tento týždeň. Knihu som našla v kníhkupectve v takmer 50% zľave tak som ju tam jednoducho nemohla nechať. Isto nebude dlho kvasiť v zbierke kníh, pretože sa do nej plánujem čím skôr pustiť. :)

1 komentár:

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.