piatok 29. júna 2012

The favorite one (4)

Toto meme usporadúva Sue.

 Vašou úlohou je napísať, ktorá z postáv sa vám najviac páči v knihe, ktorú čítate alebo ste práve dočítali. 

Autor: Vita Jamborová
Názov: Som bosorka
Postava: Viktor
Prečo: Viktor alebo Čierny Gróf sa síce v knihe objavil až v druhej časti no to nemení nič na tom, že ma hneď ako postava zaujal. Je dosť záhadný a vlastne som spočiatku nemala ani tušenia o čo mu môže ísť no takisto ako Adrianu i mňa akýmsi svojim čarom, niečím tajomným čo ho obklopovalo priťahoval chcela som vedieť kto je, čo je zač, čo chce. Občas sa stáva, že keď vás nejaká záhada veľmi láka a chcete ju rozlusknúť ako náhle sa tak stane prestane vás daná vec zaujímať. Viktorovi však odhalenie toho kým a čím skutočne je vôbec neuškodilo naopak ešte viac som si túto sympatickú postavu obľúbila. 

1 komentár:

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.