streda 4. apríla 2012

Waiting on Wednesday (1)

Waiting on Wednesday je meme, ktoré usporadúva Breaking the spine.
Vašou úlohou je spropagovať knihu, ktorú by ste si chceli prečítať.

Autor: Miroslava Varáčková
Názov: Prežila som svet
Anotácia: Volám sa Ela a som jedna z tých, čo prežili. Prišla som o svoju rodinu, priateľov, susedov a vo svojich sedemnástich rokoch som ostala celkom sama. Kedysi som chodila do školy, so spolužiačkami do kina, či len tak sa flákať mestom. Dýchala som čistý vzduch a jedla čerstvé rožky. Teraz väčšinu času trávim v starej stuchnutej pivnici a deň, kedy mám plný žalúdok, môžem pokojne nazvať šťastným. Volám sa Ela a som jedna z tých, čo prežili. Napínavý príbeh zakázanej lásky, ktorá sa rodí v čase úpadku civilizácie. Svet je v ruinách, budúcnosť neistá, boj o život neúprosný. Podľahne Ela nádeji a túžbe milovať? Vráti jej ukrývaný vzťah do duše svetlo, alebo ju uvrhne do ešte väčšieho zúfalstva? A... prežije Ela vôbec najbližšie svitanie?
Na knižku Prežila som svet sa veľmi teším pretože som od Mirky čítala knihu Anjeli noci a tá sa mi veľmi zapáčila dejovo aj štýlom, akým bola písaná a verím, že ma nesklame ani Ela. ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.