sobota 31. marca 2012

On my wishlist (8)


Toto meme ,v ktorom máte priblížiť knihy, ktoré by ste si chceli kúpiť usporadúva Book Chick City. A ja si dnes vyberám túto knihu.


Miroslava Varáčková - Sprevádzačka
Anotácia: Som ako milióny ostatných dievčat v mojom veku. Teda, vždy som si to myslela. Až do dňa, keď som spoznala svoje poslanie. Počujem volania slabých, dotýkam sa obnažených duší a pomáham... zomrieť. Som sprevádzačka, a pritom jedna z vás. Obyčajná, ustráchaná a zaľúbená do toho najlepšieho človeka na svete.
Tajomný príbeh študentky, ktorá po prekonaní ťažkej virózy začne počuť volania mŕtvych. Zo začiatku je vystrašená, obáva sa, či netrpí psychickou poruchou, no keď spoznáva Daniela, zisťuje, že všetko môže byť úplne inak, ako našepkáva rozum. Osud ju pripraví o priateľku, zavedie do kláštora hlboko v tmavých lesoch, postaví zoči-voči smrti a dá jej na vlastnej koži pocítiť, ako chutí bezmocnosť. Sprevádzačka je kniha plná mystiky, napätia, hľadaní vlastnej podstaty a lásky.
Nemôžeš spasiť svet, ani zachrániť ľudí pred ich osudom. Tvojím poslaním je len pomôcť, aby sa necítili opustení a stratení v hlbokej beznádeji.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že komentujete moje články, veľmi si to cením. Snažím sa na každý komentár, skôr či neskôr odpovedať. :) Prosím vás, nepoužívajte v komentároch vulgárne a urážlivé slová.